Thursday, December 10, 2009

Tension...


Adoi....cuti ni banyak membuatkan aku tension.Sejak balik dari Borneo ni,kebanyakkan masa aku di habiskan kat umah.Macam takde life la.
Nak buat camne?Moto cuma ada satu je yang boleh digunakan,itu pun adik aku selalu ,guna.lesen keta takde lagi. Nasib baik la aku ni pun jenis malas nak kuar,tapi,memang nak kuar gak.Malas nak sekadar dudk tak buat apa-apa.Dah boring buat keje kat umah,aku plak yang jadi anak dara.Pelik gak tu.
Tapi takpe,arini nak bawak yang baru datang dari Kelantan jalan-jalan keliling Melaka.Akhirnya dapat gak kuar....huhu,best,best.
Lagi satu yang membuatkan aku tension ialah pepagi lagi parents aku da bising pasal gas abis.Takpe,di sebabkan itu tanggungjawab aku,aku terus gi mendapatkan tong gas yang kosong tu dan terus gi beli yang baru.Akhirnya,dapur aku berasap semula....Terima kasih kepada aku(koya la pulak)
Hope today gonna be the best day.......

No comments:

Post a Comment