Wednesday, December 9, 2009

Gewe/Awek


Akhirnya,setelah lama hidup keseorangan dan kesepian,Allh kurniakan aku teman hidup.Tak sangka tul aku...gembira tul diri ni.Adakah aku bermimpi?....tak,ini realiti.....hahahaha
Ini merupakan turning point dimana aku kena bertanggungjawab atas hubungan aku dan berharap teman aku boleh give and take dalam hubungan kitorang.Aku tak berani nak janji bahawa hubungan ini akan kekal sampai bebila sebab jodoh tu ditangan Allah.But as long as it can be defended,i'll defend it.
Seorang askar berpangkat leftenan,umur sebaya aku,21 tahun and dia skang berpangkalan di kl.Serba sedikit tentang gewe aku.
I'm looking forward for this relationship and hope it is full of happiness...

bereh.....

1 comment:

  1. alhamdulillah~
    semoga berkekalan.....
    amin....
    p/s:kul da wt nasi minyak 2..jmput2lah kiter....
    hehehehe =)

    ReplyDelete