Thursday, December 10, 2009

bestnye!!!!


Alhamdulillah...keinginan yang meluap-luap untuk kekal dalam rank 3 pointer ke atas telah berjaya diperolehi.Aku rasa aku macam budak kecil yang dapat gula-gula...suka gila.
Berkat dari usaha aku sem lepas dan kawan-kawan,aku telah berjaya mendapatkan ape yang aku nak dan secara tak langsung membuatkan parents aku gembira.Walaupun tak dekan,Tapi aku tau yang diorang suka.
Aku cam takleh gambarkan perasaan aku sekarang ni.Kalo ble aku nak jerit je,tapi takleh la pulak,takut semua jiran aku terkejut pulak...hehe
Apepun,aku bersyukur ke hadrat Ilahi sebab memperkenankan doa aku selama ni.Dan kalo bleh aku nak peluk ngan cium suma lecturer aku sebab banyak membantu aku sem lepas.ape pun,terima kasih kepada semua yang menolong aku.

Thank you all....

No comments:

Post a Comment